Na ten cel udało mu się pozyskać blisko 22 tys. zł. Pieniądze te pochodziły zarówno z województwa śląskiego, jak i małopolskiego.
Cała inwestycja opiewała na kwotę 48 tys. zł. Pozostałą część funduszy wyłożył właśnie ZGJ.
- Wizualizacja i strategia marketingowa jest bardzo ważnym elementem, ponieważ powinna wzmocnić markę i spowodować, że logo będzie kojarzone z konkretnym produktem turystycznym - wyjaśnia Robert Nieroda, dyrektor biura Związku Gmin Jurajskich.
Nowa strategia, to także nowe przedsięwzięcia. Związek Gmin Jurajskich już przystąpił do ich realizacji.
- Złożyliśmy wniosek do Ministerstwa Sportu i Turystyki o dofinansowanie do wymiany drogowskazów. Przygotowaliśmy również kampanię promocyjną szlaku w porcie lotniczym w Pyrzowicach - wylicza Nieroda.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?