Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bajkowy urlop w Polsce reklamował Zamek Ogrodzieniecki w Podzamczu

AD
Bajkowy urlop w Polsce, takie było hasło ogromnej kampanii promocyjnej reklamującej nasz kraj za granicą. Symbolem kampanii obecnym na wszystkich materiałach promocyjnych był Zamek Ogrodzieniecki w Podzamczu. W piątek właśnie tu Polska Organizacja Turystyczna podsumowała przedsięwzięcie.

Bajkowy urlop w Polsce

Podczas specjalnej konferencji przedstawiciele Polskiej i Ślaskiej Organizacji Turystycznej podkreślali świetne efekty kampanii. - To ponad dwudziestoprocentowy wzrost odwiedzin naszego kraju przez turystów zagranicznych - podkreślał Bartłomej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
A jak wypadło nasze województwo? Okazuje się że w ciagu roku odwiedziło je średnio sześć milionów turystów. Zostawili u nas 4,5 miliarda złotych. Tylko Zamek Ogrodzieniecki odwiedza rocznie 180 tysięcy osób.
Piątkowa konferencja była tez okazją do zademonstrowania nowej trasy zwiedzania zamku. - To trasa jednokierunkowa, bardziej przyjazna dla zwiedzających - mówi Iwona Pakuła-Błoch, prezes spółki Zamek w Ogrodzieńcu.
Gościem piatkowej imprezy był aktor Szymon Bobrowski. Był zachwycony zamkiem.
- Na pewno wrócę tu z żoną i dziećmi. Zamek jest przepiękny, choć ten folwark stoisk z chińszczyzną trochę budzi moje zniesmaczenie. Ktoś powinien się tym zajać - powiedział nam aktor.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zawiercie.naszemiasto.pl Nasze Miasto