Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zawiercie: RPWiK w internecie. Duże zmiany dla klientów

DRAPA
To bez wątpienia internetowa rewolucja w miejskiej spółce. W Rejonowym Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Zawierciu ruszyło bowiem Internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy mieszkaniec ma nieograniczony dostęp do historii swoich płatności i odczytów wodomierzy, ale może też podawać stan licznika wodomierza o każdej porze dnia i nocy. Jednym zdaniem może w internecie załatwić wszystkie sprawy związane z działalnością RPWiK, nie przychodząc nawet do siedziby spółki.

Do serwisu IBOK można dostać się poprzez główną stronę RPWiK rpwikzawiercie.pl, a rejestracja nie powinna trwać dłużej niż trzy minuty. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, pytań czy problemów z rejestracją można kontaktować się z biurem, dzwoniąc pod numer (32) 672 20 17, wew. 49 lub przesłać wiadomość na adres [email protected].

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na zawiercie.naszemiasto.pl Nasze Miasto